Thursday, January 6, 2011

Tahu ke tak?

1. Saya x makan kambing, sbb kambing mengembek! saya lebih suka bunyi
moooooo!!!!

2. Saya x makan ikan keli dan segala jenis ikan air tawar! walaupun pernah
tertelan ikan tilapia waktu dinner F5.

3. Saya tidak menggemari mayonnaise, tp klu dh ad ok je!

4. Kurang menonton bola, apatah maen!
tp kalau nk blanja gi tgk match kat stadium bole je!

5. Kurang bijak dalam Maths, sbb dpt B dlm A level.

6. Suka berjalan2, sbb luas pemandangan maka luas pengetahuan!
(realitinya x pon!)

7. Lebih cenderung pd masakn melayu! asalkan bkn kambing @ ikan air tawar.
Masakn kampung is the BEST!

8. Takut utk mendekati org berada! paham x ap tu "berada"?

9. Mudah tersentuh, dlm kata lain sensitif...(T_T)..

10. Obses pada wrna Ungu, hitam+putih, biru

11. Sgt gembira dgn kebersihan! Kekemasan...Bilik saya!

12. Bercinta? x pernah lg! suatu hari? mungkin!

13. Tdk tahu utk menjadi romantik...ap tu?

14. Perlukan bantuan? InsyAllah selagi trmmpu! Nak pinjam rm3000?
Maaf, saya bkn org berada! Belanja makan bleh x? mamak!

15. Saya bkn org yg Alim... Tp kewajipan pada agama InsyAllah saya pelihara!

2 comments:

  1. hampir sama sumenyer ngan aku.hehe

    1)ak mkn kmbing tp kat UK ni sgt menyampah ngan bau kambing pakistan.so jarang mkn

    2)mmg x mkn ikan air tawar langsung.muntah.konfem

    3)x tengok bola langsung sebab sgt blur kenapa permainan sebegitu rupe perlu ditonton.

    hahaha.yg lain pon hampir sama cume sy suke mayonaise.kalau beli burger kat malaysia confirm mintak mayonaise lebih!

    ReplyDelete
  2. so msh x sama tu farid! mgkin scndal kta nk sama jek!hahahahaha...Sengal!

    ReplyDelete